יושב ראש האופזיציה יצחק הרצוג אושפז בחשד לאירוע מוחי

    מנדי אושר No Comments on יושב ראש האופזיציה יצחק הרצוג אושפז בחשד לאירוע מוחי

    אמש אושפז יו"ר האופוזיציה להשגחה בגלל חשד לאירוע מוחי קל • בהמשך שוחרר והודה לדבריו: "שמח שזה מאחוריי" • "תודה מקרב לב לכל מי ששאל, דאג, בירך והתפלל"

    ח"כ בוז'י הרצוג צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה ויו״ר המחנה הציוני, חה״כ יצחק הרצוג, הגיע עצמאית לחדר המיון של המרכז הרפואי איכילוב לאחר שחש ברע. הוא עבר סדרת בדיקות שהעלו את החשד לאירוע מוחי קל וחולף. הוא מרגיש מצוין ומתקשר עם הסביבה. יחד עם זאת, לפי החלטת הצוות הרפואי, הוא ישאר להשגחה בלבד במחלקה הנוירולוגית.

    בעת שחרורו מבית החולים הוא אמר: "ביום רביעי בערב השתתפתי בערב לזכרה של דפנה מאיר ז"ל, שנרצחה בפיגוע בעתניאל לפני שנה, לרגל פרסום ספר המתאר את חייה ובו דברים שכתבה. ביקשתי להקריא דברים שכתבה כאחות במחלקה הנוירוכירורגית בסורוקה ואמרתי שהייתי מקווה שכל אזרח יקרא את דבריה על הקושי שבעבודה בצוות רפואי. חלפו יומיים ואשפזו אותי באיכילוב".

    "ראיתי מקרוב את הרופאים והמתמחים והאחיות ואנשי המשק במשך כמעט יממה. מלאכים בלבן ובירוק. מקצוענים שנותנים את הלב והנשמה לכולם. שמח שזה מאחורי וששוחררתי כעת לביתי. תודה מקרב לב לבית החולים איכילוב וצוותו המצוין ולכל מי ששאל, דאג, בירך והתפלל. לכולכם, העיקר הבריאות".



    0 תגובות